Tuesday, August 26, 2014

Stress.

Salam,


Aku dah sampai tahap super kronik sampai aku tak tahu rupanya lagi beberapa minggu je dah nak final exam. Aku  tak tahu la kenapa semester nih lengai aku semacam. Dah nak final pon lengai tak habis lagi. Ada 2 subjek, 1 + 3 = 4 projek, aku rasa 5 projek kena settle. 

Terasa kecelakaan disitu.

Aku salahkan diri sendiri.

Serius,



mood  lengai tak habis - habis lagi.


Stress.

Benda aku paling benci.





TERAMATLAH BENCI.



Aku benci stress.


Aku bukan jenis stress tak tahu punca. Aku jenis stress bila kerja aku tak jalan. Contohnya salah satu projek aku. Idea tersangkut. Otak jammed. Maka, aku beli makanan banyak.


Boyfriend,


Kekasih,


Buah hati,


   " I minta maaf. I stress sangat - sangat. I minta maaf kalau i dah berubah... i janji. i cuba untuk diet semula...Ahakkss"



Kbye.

No comments:

Post a Comment