Sunday, September 28, 2014

Berita Gembira.

Assalam,

So, harinih semua orang tahu kan yang harinih merupakan MINGGU KETIGA bagi List Blog Yang Cepat Loading bukan?


So, malam nih special sikit. Sebab malam nih jugak pengumuman siapa yang menang First Giveaway Contest By Me.


Ok, rasanya semua dah maklum rasanya yang ada 2 hadiah yang bakal ditambah. Ye awak, macam saya cakap.. tak de la sehebat mana pon. Tapi! Aku tetap nak bagi jugak!



So , hadiah kedua dan ketiga ialah :














Rasanya tak perlu bagitahu kan. Tapi, xpe kot. As hadiah kedua dan ketiga hihihihihi. Kita nak bagi jugak!

Handphone tuh tak masuk. Marah spare i nanti muhahahahha #piakmyself


Btw,

ada teaser untuk giveaway yang akan datang. Dont worry, this is really a long giveaway.. which mean akan ambil masa 1 ke 2 minggu.

So this is my teaser for my next giveaway :P






Saje buat gambar tuh jadi besar besar MUHAHAHA. Bagi korang hot sikit. Hadiah nih memang dah ada memandangkan aku nih .......... Maka, masa akan datang aku akan buat giveaway dan bagi korang benda nih ok!

Dont worry, bulan 10 nih je. Tak lama dan tak cepat je. Cuma, perlu alert la hihihihihi




Ps: Liebster Award Part 2 satgi aku update. Ngantuk oii
Pss: List Blog Cepat Loading minggu ketiga malam nih okay!
Psss: Pengumuman siapa pemenang giveaway malam nih okay!


Kbye

3 comments:

  1. Macam best jee next giveaway punya hadiah, hehe cant't wait! Nanty ajak eh eh *tak malu*

    ReplyDelete