Monday, September 8, 2014

Keletihan

Assalam,

     Norma manusia akan keletihan dengan dunia mereka sendiri. Aku pun letih. Tak lari dari kesibukan menguruskan hal harian dan kehidupan demi masa depan yang belum pasti cerah atau tak. Aku letih. Membuat sesuatu yang dikatakan hari - hari aku ubah, tetapi masih perlu pembaikan.

Aku letih.

Tak larat mengeluh. Tak larat stress. Tak larat nak tampung rasa nak menangis nih. Esok aku tekad, aku nak keluar pergi jumpa sang kekasih hati KAHKAHKAH. Dah ibu bapa jauh dari mata kan? Kannnn? *mode gatal naik*

Hai manusia yang rakus dan sombong serta sibuk mengejar kekayaan dan nama. Hai manusia yang kerja nak membodek je. Hai manusia yang keji. Ya, Kita lah semua itu. Aku letih.

Aku lagi letih bila aku kadang - kadang terpaksa hipokrit.

Nasib baik kadang - kadang.

Heee :3

No comments:

Post a Comment