Monday, September 15, 2014

Liebster Award Part 2

Assalam,

Aku dah buat dah Liebster Award nih harituh.




Benda nih best senanya, cuma part nak tag orang je.. Aku agak, WHY WHY WHY aku tak taw nak tag dekat sapa. Huwaaaaaaa..


So, cik Sara Liyana Ada bagi soalan yang agak HAHAHAHA, mampuih arh aku nak jawab wkwkwkkw.


1. Pernah selfie duckface?

Masa zaman jahiliah. Masa form 4 to form 5 ke lower 6 kot.. Sebab masa nak naik upper 6 dah mula ada isu fasal duckface. Tapi kekadang aku selfie je duckface Huahahahahahaha suka hatilah  #evillaugh

2. Kalau pernah apa perasaan lepas tengok gambar tuh sekarang?

Aku tak paham apesal boypreng suka, kawan aku half suka half wat lawak *but not lawak sampai rasa mcm keji aku* Ape aku boleh cakap, bila aku tengok.. Bapak jemah aku sia, Muka mcm minta cium cermin. Tapi sedih ah, time tuh aku tengah kurussszzzz NEXT!

3. Benda yang tak kan pernah lupa sampai sekarang?

Erm, jumpa and bercinta ngan dia kot. Bukan nak sweet cintan cintung meggi adoi lapar. Life aku, totally rotate 360 degree masa tuh. Now dah kembali normal. Tuh pon nampak aura dia menyampah dengan aku bila aku cakap pasal anime ke muhahahahaha xD

4. Benda nakal pernah anda buat?

HAHAHAHA TAK BOLEH BAGITAHU SHHHHHHH HAHAHAHAHAHAHA , kawan.. sorry ketiak hang luka kes kena mercun KAHKAHKAHKAHKAH

5.Subjek paling tak suka dari zaman  sekolah?

BENDA YANG ADA KAITAN DENGAN ACCOUNT, FCUK YOUUUUU

6. Hadiah harijadi yang hampa sentiasa impikan?

Rumah dan Kereta. HAHAHAHAHHA demand..

7.Kalau dah kahwin apa jawapan yang diberi kalau orang tanya 'ko bila lagi' , kalau belum kawin apa jawapan hampa nak prepare?

Dah dapat dah soalan nih, aku cakap.. Parents aku suruh belajaq dulu. Dia pon xde duit sekarang. Memandangkan dia macam "baby" lagi. So, aku taknak kahwin lagi walaupun dalam hati dah meronta kata " Woi, Nak kahwin.." Wkwkwkwkkwkw xD

8. Longhat negeri yang tak berapa nak faham?

Serawak . Aku macam rasa dekat indon *bunyi slang dia mcm indon*. Lagi satu Sabah, dah macam rasa kat filipina. Orz

9. colour baju yang paling banyak?

Kaler Tanah..

10. Hampa paham dak bahasa utaqa?

Woi, aku orang utagha kot. Pasaipa lak aku tak paham Wakakakaka

11. Tak tau nak tanya apa , hampa jawap lah ikut suka.

Erm, aku nak kata kat owner blog, soalang hang nih memang sia betul Wkwkwkwkkw. Tapi terbaik! 




So, itu lah jawapan aku. Aku nak tanya orang tapi, aku tak tahu nak buat soalan apa. Dah harituh aku dah buat dah :(


So, mengkome baca je lah eh. Jawapan aku bagi tuh memang sia pon wwkkwkwkwk kbye.

2 comments:

  1. sapa yang cipta subjek account, dari dulu dok tertanya, pasai account lah kepala aku naik uban satu. **** (maki yang disensored)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn? Rasa macam nak mencarut je orang yg cipta subjek account nih DX<

      Delete