Wednesday, September 10, 2014

Merantau Ke Tempat Orang.

Assalam,

Petang - petang nih terasa feel nak balik ipoh pon ada, nak balik penang pon ada.

  Entah kenapa angin petang harinih seakan macam biasa aku rasa.

Eceiii...

Tapi serius, tenang gila petang nih. Tapi aku tak boleh nak rasa tenang sangat.. malam nih aku ada mid term IT. Terasa kecelakaan disitu. Aku dah mula rindu rumah di penang. Kenangan di ipoh. Eceiii.. Menggamit kenangan lama kahkahkahkah.

Susah sebenarnya bila kau duduk di tempat orang. Tak ada mak bapak disisi. Kalau ada boyfriend disisi tuh, oh lupa.. 2 faktor kemungkinan anda ada boyfriend ditempat ada duduki sekarang:

a) Cari mamat/lelaki yang boleh jaga awokk di tempat tuh. Kira nanti ada la yang support awokk kan, ahakkkss

b) Dah jodoh. Dapat yang berdekatan, alhamdulillah..


So, mana hengkorang hah?

Majoriti environment aku yang 'A' la, sebab nak survive la katakan. Yang lawaknya, yang simpanan aka kekasih hati di tempat asal ketahui yang kawan aku dah ada sugar daddy aka boyfriend tumpang dekat tempat dia duduk nih. Gaduh punya gaduh... Dia pon ok dengan kekasih lama dia. Ok la. Tapi buat tahi jugak, tak sampai seminggu contact balik si kekasih tumpangan nih.. Alkisahnya, si boyfriend nih pon bertunang dengan awek cun kampung dalam tuh jugak, tanpa bagi tahu kawan aku. HAHAHA memang aku gelak.

Bila aku teringat balik apa kawan aku buat dekat kawan lelaki dia, memang padan muka dia. Tiba - tiba kekasih tumpangan dia pon blah. Sebab apa, sebab kawan aku dah pokai dah.

Memang good game betul kekasih tumpangan dia nih.. HAHAHAHA

5 comments: