Saturday, September 13, 2014

Rasanyalah..

Assalam,

Aku rasalah, aku kena buat list tiap - tiap hari, or specific hari apa aku akan update, tentang ape akan aku update. Its better then aku tulis benda annoying yang bakal akan menjadikan blog aku nih gloomy macam blog yang lepas. Serius, bosan. Dan, annoying. Dan rasa macam emosi down gila.

Ape macam? Aku rasa aku kena fikir, apa yang perlu aku update? On that specific day..

It will be something, comfortable, yang tak menyesakkan otak, that will give a moral value..yeah, thats more important.

Sebab apa?

Aku rasa, we should update the positive things and sharing it with people. Why?

Because, when we give what we have, we will get more than we gave.

Aku rasa aku kena buat list..

Tapi, aku tak tahu ape aku nak tulis nanti.. herm :/

Hengkorang, kalau ada idea, please comment and give your idea hokay :D

Ps : List Blog Loading Cepat akan dipost pada keesokan hari. Tunggu ye awokk semua yang masuk dalam list minggu nih! Haishh cepatnye masa berlalu :*

No comments:

Post a Comment