Wednesday, October 29, 2014

Terdampar

Assalam,

Aku dalam mode cuti aka malas nak mampus. Nak buat banner untuk giveaway pon tak ada idea. Apekah yang terjadi dengan aku pon tak tahu.

Eceh, macam tak tahu diri sendiri macam mana.

Aku tak boleh kalau 24 jam depan laptop dengan internet super laju (actually agak laju dari wifi portable aku) , dengan aku download Anime 24 jam jugak. Tengok 24 jam jugak.. Ko tahu apa aku rasa?


HEAVEN


Pastu laptop aku kebaboom.


SEDIH

Pastu teringat, banyak benda aku tak buat lagi. Har Har Har, dengan blognye lagi.


Aku memang tak boleh duduk rumah, kalau tak memang aku malas teruk dari dekat kolej..Keluar rumah pon tak nak. Duduk dalam bilik sampai aku tak tahu pukul berapa. Itu pun kalau handphone aku ntah kemana. Mujur ada handphone, sebab bila message masuk baru aku tengok jam pukul berapa sekarang.

Ok, Ok..

Aku try push lagi otak nak buat banner untuk giveaway akan datang.

Last.

Sabtu nih giveaway yang kedua akan berlangsung. Mungkin esok siap la banner tuh.


kbye

Pss: Aku terdampar mcm ikan masin tepi pantai. Tunggu masa nak kena goreng.

2 comments: