Saturday, November 1, 2014

Lengai Dan Tengah Memikir...

Assalam,

aku sekarang memang tengah malas. HUWAAAAA aku rasa macam baik aku dekat kolej update pon laju.. huh!


ALASAN


btw korang,


Iphone 6


Iphone 5


Lenovo A5500



Asus Fonepad 8


Asus Memo Pad 8



Asus Memo Pad 10


Susah nak buat pilihan :/
Sekarang nih tengok feymes Samsung Galaxy Tab 4. Amboiiii, ada yang siap dapat sponsor lagi. Tapi, tuh la... aku nak try brand lain memandangkan sekarang pon dah pakai brand Samsung. So, rasa macam nak try yang lain.. Muhahahahha

Ada suggestion?

5 comments:

  1. Salam pengenalan, Nama saya Jalalboy. Jemput untuk datang ke blog saya.. Jalalboy

    ReplyDelete
  2. Entahlah~ Tak pandai bab-bab smartphone ni. XD

    p/s: Hadiah dah selamat sampai. Terima kasih!~ =D

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang susah juga nak pilih gadget ni . kalau sayaa , Asus Memo Pad 8 le ^^, tapi Asus Fonepad 8 okeh jugakk >< hihi

    ReplyDelete