Wednesday, January 28, 2015

Ending : Second Give Away By Two Seven Zero Six Zero Nine

As salam,

Aku nak tutup second Giveaway aku memandangkan dah terlajak pulak masanya Hahahaha.

Btw, Aku dah pilih pemenang nye :D

Pemenangnya ialah :




Terima kasih kepada yang joinnnn!! 
Dan tahniah kepada pemenang yang menang give away nih!


Tapi, 
Aku ada terjatuh cinta dengan satu blog nih,




I tergoda you.
Aku memang tak boleh tengok blog yang semua putih.. pastu simpleee Aaaaaaaaaa,

Korang korang yang suka terjah or suka dekat blog yang super simple dan tak sakit mata memandang! terjah la! 


Weee,


Kepada pemenang,

Please emailkan 

Nama :
Alamat :
No tel:

di musfirahahmad@outlook.com ok :3 

Kbye

4 comments:

  1. hoyeeahh..alhamdulillah wana terpilih sebagai pemenang..terima kasih banyak2 ya..jap lagi wana emailkan details :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete