Friday, January 30, 2015

Memory



As salam,

Aku tak tahu dah berapa kali aku buat tajuk "Memory".

Aku ada satu masalah yang memang dari dulu aku tak tahu macam mana nak buang. Aku tahu aku tak boleh kata ia adalah satu penyakit tetapi aku tetap nak keraskan yang ia macam penyakit.

Aku suka fikir benda lama. Aku tak tahu apa masalah aku sampai aku suka fikir masalah lama dan lampau dan boleh buat aku hilang mood. Cuma kebaikan dia adalah, ia boleh jadikan aku cuba jadi yang terbaik dan LEBIH MENJADI DIRI SENDIRI sebab aku memang tak suka copy paste. So, jangan harap aku suka kalau orang suka copy paste aku muhahahhaha.

Aku terpandang benda lama yang menyebabkan aku agak sakit hati. Aku rasa macam,

"Ape masalah aku nih?"


=.= Susahnya nak control masalah nih. Aku tak tahu nih masalah ape =.=


Benar - benar celaka babe..

Credit Image By : Favim.com

2 comments:

  1. same thing goes to me. Sekarang I asyik fikir zaman sekolah and said "ala menyesal-menyesalnya" and we're in the same boat.

    ReplyDelete
  2. jgn biarkan diri anda diselubungi masalah.. (ceh, ckp gaya2 penyampai tv3..misteri nusantara (jgn biarkan diri anda diselubungi misteri)

    ReplyDelete