Tuesday, October 25, 2016

The wind doesnt always come, like me.

As salam,

yup,YUP, yup...

Angin sepoi sepoi bahasa, lagi lah sesendu aku nak update dekat tanah yang gersang nih.

Yup,

Tahap kemalasan berada di level yang paling tinggi sekali. HAHAHA, sebab tak ade topik nak cakap dekat sini, atau tak ade gosip yang nak dibentangkan kat sini.

Anyways,

Hows everyone?
Macam lah ramai yang membaca :p

Well, i try my best to update but seem... 1 year, 2 to 3 post sahaja. What the heck.

Izinkan saya untuk bermadah sedikit disini, tanpa memberi janji palesu tulus mulus untuk buat post lepas nih.

_________________________________________________________________________________

Its been more then 3 years belajar di ipts and whats improvement on me, i dont know. Aku rasa part make up tuh memang AAA sebab membeli make up adalah benda yang tak dapat aku nak cegah. Belajar? well..lil bit improvement from past. Aku rajin lah jugak nak siapkan assignment bagai. Yup, hah...tahap malas tuh still ada. Wel, that is me rite?

Cuma, sem nih agak sedih sebab aku will say bye bye too roomie from sem 1 yang sentiasa dengan aku.. apa - apa pon, memang dia je aku cari. Friends? Erm.. im still in traumatized from my past, but yeah, i can endure it with no more too trust on friends. Nope! what we call is.. BESTFRIEND forever. Cmon, semua kawan adalah bestfriend.. im lost hope in that situation. Im DONE.

Fats? yeap! im still have fats and cute. Nope, Chubby lel -.-

Life? My life is getting better! Oh oh! Aku tengah scary fikir fasal intern! urgh -.- im.. shit.


Fin.

No comments:

Post a Comment